8.5 מיליון ישראלים טסו לחו”ל בשנת 2018 !

מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נראה כי מיליוני ישראלים נוהרים לחו”ל מדי שנה, עם עליה של כ12% במספר הטסים ביחס לשנה שעברה. בחרתם יעד, רכשתם כרטיסי טיסה ותכננתם את המסלול? זה הזמן לסגור ביטוח נסיעות לחו”ל.

ביטוח נסיעות לחו”ל

ביטוח נסיעות לחול הינו הדבר החשוב ביותר בארגון הטיסה שלכם לחו”ל, בין אם אתם טסים לעסקים או לנופש. אף אחד לא רוצה להיות במצב שבו הוא זקוק לעזרה בארץ אחרת ללא כתובת לפנות אליה. ביטוח נסיעות לחו”ל, כמו כל ביטוח, מכיל בתוכו מרכיבים רבים וישנן חברות רבות המציעות חבילות מגוונות המספקות סל מרכיבים במחירים שונים.

ביטוח נסיעות לחו”ל מוצע כיום ע”י כמה גורמים: חברות הביטוח, קופות החולים וחברות האשראי. כדאי לבחון לעומק את ההבדלים ביניהם טרם קבלת ההחלטה היכן לבטח.

לרכישת ביטוח חו”ל במחיר הכי משתלם יש לסמן את הסטטוס המשפחתי שלך:

רווק

נשוי

נשוי+ילדים

 

מה כולל הביטוח?

ביטוח נסיעות לחו”ל סטנדרטי כולל את הכיסויים הבאים:

  • ביטוח מטען – קיימת הגבלה לסכום מסוים על כל מזוודה וקיימת תקרה נוספת ככיסוי כולל. ביטוח המטען הבסיסי אינו כולל פריטים יקרי ערך כמו לפטופ, נייד וכו’ , חשוב לדעת כי ביטוח מטען מכסה גניבה ואובדן.
  • כיסוי רפואי –הכיסוי החשוב ביותר בביטוח נסיעות לחו”ל אשר מחולק לכיסוי יומי (הוצאות ימי אשפוז) ותקרה כוללת, ללא קשר למספר הימים בהם אתם נזקקים לשירות רפואי בחו”ל.
  • כיסוי להוצאות אחרות – סכומי הביטוח משתנים מחברה לחברה כך גם החבילות אשר מוצעות בשוק במקרים של טיסות שמתעכבות , אובדן או גניבה של כרטיסי הטיסה וכד’/ כך גם סעיפים נוספים כגון: כרטיס טיסה לישראל, שחזור מסמכים, צד ג’, פיצוי ביטול או קיצור חופשה, לינה בחו”ל ועוד.

מחיר

עלות ביטוח נסיעות לחו”ל נקבעת בהתאם למספר פרמטרים:

  • יעד הטיסה: יעד מסוכן יותר-תשלום גבוה יותר.
  • גיל המבוטח: קיימות 3-4 קבוצות גיל בסיכון, ככל שהמבוטח מבוגר יותר והסיכוי שלו לחלות או להיפצע גבוה יותר – כך גם הפרמיה.
  • הרחבות במידת הצורך: הרחבות וכיסויים נוספים שמבקש המבוטח להוסיף לפוליסה.

 

לרכישת ביטוח חו”ל משתלם בקליק התקשר

מה קורה אם..?

טרם נסיעתכם לחו”ל חשוב לוודא את כל הפרטים הקשורים בהצטרפותכם לביטוח ובעיקר האם קיים קו טלפון חירום אליו תוכלו לפנות בעת הצורך. בנוסף, חשוב לשאול איך מתפעלים את השיחה לקו החרום מחו”ל ולוודא כי מוקד החירום בחברה בה אתם מבוטחים מאויש מסביב לשעון בכדי שבעת צרה ובכל שעה תוכלו לקבל מענה.

במקרה של הפעלת הביטוח לצורך תרופות או טיפול רפואי בחו”ל חשוב מאוד לאסוף כל קבלה אפשרית ובנוסף לעדכן את חברת הביטוח אונליין ברגע קבלת הטיפול טרם בוצע תשלום בפועל.

טיפים לטסים לחו”ל

  • הרחבות- בידקו מה הביטוח הרפואי הפרטי שלכם מכסה והאם יש צורך בהרחבה לקראת הטיול אליו אתם יוצאים. מומלץ לוודא כי ביטוח הנסיעות לחו”ל יכלול עלות הטסה רפואית לישראל במקרה הצורך ובמקרה של תאונה חלילה ,טיפולים רפואיים דחופים במידת הצורך .
  • ביטולים- סעיף מיוחד בביטוח הנסיעות לחו”ל המאפשר החזר הוצאות,. תחת הסעיף הנ”ל לרוב ניתן לקבל פיצוי בשל ביטול נסיעה הנגרם עקב אשפוז, מחלה, מוות של בן משפחה קרוב, מילואים ועוד כל זה בתקופה של עד כחודשיים לפני הנסיעה.
  • מטען- מומלץ לבדוק מה כוללת הפוליסה בהקשר למטען והאם קיימות הגבלות סכום. במידה והמטען שלכם כולל פריטים יקרי ערך מומלץ להרחיב את הכיסוי ולבטח גם אותם.
  • סקר שוק- טרם הצטרפותכם לביטוח נסיעות לחו”ל כדאי לבצע סקר שוק רחב ומקיף גם על המחיר, אך לא פחות חשוב- על מה הביטוח מכיל. קיימות מגוון פוליסות המוצעות בשוק תחת כמה חברות ביטוח פרטיות- בקשו הצעות מחיר וגילוי נאות (תקציר הפוליסה) ומשם תתקדמו לביצוע עסקה.

לבדיקת מחירים מוזלים לביטוח חו”ל יש לסמן את אחת האפשרויות:

טיסה למטרת נופש

טיסת עסקים/עבודה

טיול אתגרי

תוכן עניינים

כדאי לקרוא גם

ליצור אתכם קשר בנושא 8.5 מיליון ישראלים טסו לחו”ל בשנת 2018 !?

כתבות מומלצות

איתור קופות גמל

איתור קופות גמל- דברים שחשוב שתדעו

איתור קופות גמל- דברים שחשוב שתדעו: אחרי שמשתחררים מהצבא ומתחילים לעבוד הרבה צעירים עוברים עבודות רבות עד שהם מוצאים מקום קבוע ובכל מקום עבוד מפרישים

השוואת קרנות פנסיה

השוואת קרנות פנסיה

השוואת קרנות פנסיה: כל אחד ואחת מאיתנו צריכים קרן פנסיה. בין אם אנחנו עובדים שכירים שהעבודה שלנו מפקידה עבורנו כספים לקרן כזו או אחרת ובין

ליצור אתכם קשר בנושא 8.5 מיליון ישראלים טסו לחו”ל בשנת 2018 !?

Skip to content