בדיקה של כספים אבודים

כספים אבודים כשמם כן הם – כספים שהבעלים שלהם איבדו אותם. אלו יכולים להיות כספים שנמצאים בחשבונות בנק לא פעילים, בתכניות חיסכון, חברות ביטוח ועוד אפשרויות אחרות. בניגוד למה שרבים חושבים, כי אין סיכוי שאדם ישכח את הכספים שלו, ישנן הערכות המעידות על כך שכיום במדינת ישראל יש יותר מעשרה מיליארד שקלים אשר נחשבים בתור כספים אבודים ואין להם דורש.

מדובר בסכומי כסף גדולים מאוד שכדאי לכם לדעת עליהם – בסופו של דבר מדובר בכסף שלכם ואתם זכאים לו, או בכסף שמגיע לכם דרך ירושה או כל דבר דומה.

אז איך אפשר לדעת? אנו נבצע עבורכם בדיקה של כספים אבודים בצורה מקצועית ונעניק לכם במהירות את כל המידע.

בדיקה מקיפה לאיתור כספים אבודים

בעבודה עם מערכת המידע של משרד האוצר אנו יכולים לקבל מידע על כל החשבונות שיש לאדם מסויים – אלו יכולים להיות חשבונות בנק, פוליסות ביטוח, קצבאות, חסכונות, כספי פנסיה אבודים ועוד. מדובר באיתור מידע מכמה גורמים שונים אשר בסופו של דבר יכול לאפשר לכם לדעת האם באמת יש כספים אשר רשומים על השם שלכם ואתם בכלל לא יודעים שהם קיימים.

אם אתם רוצים לקבל את כל המידע הזה ולנהל את הכספים שלכם בצורה טובה וחכמה יותר, אנחנו כאן בשבילכם ונשמח לעמוד לשירותכם!

איתור כספים של נפטר

הרבה מאוד מאותם כספים אבודים הינם כספים של אנשים שנפטרו. לא מעט פעמים אנשים שנפטרו משאירים אחריהם חשבונות בנק, פוליסות ותכניות חסכון שונות שלא ידוע עליהם ואין צוואה או רשימה מסודרת לגביהם.

במקרים כאלו חשוב לבצע בדיקה אחר כספים אבודים בכדי למצוא את כל המקורות הללו ולהעביר את אותם כספים ליורשים של הנפטר, בין אם זה בכפוף לצוואה מסודרת ובין אם בהתאם לצו של בית המשפט או בית הדין הרבני.

בכדי לבצע מציאת כספים אבודים נדרשת תעודת הזהות של הנפטר, תעודת הפטירה, צו קיום צוואה או צו ירושה ובהתבסס על הנתונים הללו אנו יכולים לבצע עבורכם בדיקה מסודרת ומפורטת.

תוכן עניינים

כדאי לקרוא גם

ליצור אתכם קשר בנושא בדיקה של כספים אבודים?

כתבות מומלצות

כספי פנסיה אבודים

כספי פנסיה אבודים הם כספי פנסיה שאין להם דורש, ויש כמה סיבות לכך שדבר כזה יכול לקרות. קודם כל, יכול להיות שמדובר בקרן פנסיה שנפתחה

דמי ניהול קרן השתלמות השוואה

לבצע עבור דמי ניהול קרן השתלמות השוואה זהו דבר חשוב מאוד, ולכל אדם כדאי לבצע זאת לפחות פעם בשנה. לא מעט אנשים מפקידים כספים אל

הר הכסף איתור כספים

מערכת הר הכסף איתור כספים הינה מערכת פיננסית שנוצרה על ידי משרד האוצר על מנת לאפשר לכל אדם לאתר את הכספים שלו. בעצם מדובר במנוע

ליצור אתכם קשר בנושא בדיקה של כספים אבודים?

Skip to content