טיפים לבחירה של נותני השירותים הפיננסיים שלכם

להלן רשימת טיפים קצרה אשר תסייע לכם בבחירת נותני השירותים הפיננסיים שלכם.

חברות ביטוח מומלצות

איננו יכולים להעניק לכם רשימה של חברות ביטוח מומלצות, משום שלכל אחד מתאימה סוכנות ביטוח אחרת, ולכל סיטואציה מתאימה פוליסת ביטוח אחרת. לכן חשוב לעבוד עם מומחים אשר יבצעו עבורכם בדיקה של כפל ביטוחים, השוואה של הביטוחים השונים, בדיקה של תשואות החברות בשנים האחרונות וכדומה כך שתהיו בטוחים שאתם בוחרים נכון.

קרנות פנסיה מומלצות

בטיפ זה אין אנו יכולים אלא לנהוג כפי שנהגנו בטיפ הקודם, ולהעניק לכם רשימה מקוצרת ביותר של קרנות פנסיה מובילות בישראל, ולאו דווקא של קרנות פנסיה מומלצות, משום שגם כאן, כמו בפסקה הקודמת, יש להתאים את קרן הפנסיה לאדם באופן אישי על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר לכל אחד ואחד ולכן חשוב לבצע השוואת קופות פנסיה ולמצוא את הנתונים שיעזרו לכם לקבל החלטות.

איחוד כל השירותים תחת קורת גג אחת

נשאלת השאלה – מאחר וישנן חברות אשר מעניקות את כל השירותים הללו, האם כדאי לי לאחד את כל השירותים תחת קורת גג אחת? לשאלה זו אין תשובה אשר מוסכמת על כולם, מאחר ויש טענות לכאן ולכאו. אתם תצטרכו לקבל את ההחלטה המתאימה לכם ביותר, תוך הבאה בחשבון של היתרונות ושל החסרונות של מהלך מן הסוג הזה.

כאשר אנו מבצעים עבורכם את כל הבדיקות השונות אנו בודקים גם את הפוליסות הקיימות לכם, בין אם אלו פוליסות ביטוח חיים, ריסק, תאונות אישיות, פנסיות וקרנות גמל וכל דבר דומה, ומשווים את כל הנתונים. בצורה הזו אתם יכולים לסדר מחדש את הכספים שלכם, להבין היכן בכלל הם נמצאים ולקבל החלטות פיננסיות נכונות יותר.

אל תחכו, את התהליך הזה אתם צריכים להתחיל כבר מעכשיו. ככל שתתחילו מוקדם יותר כך תוכלו לנהל את קרנות החסכון והביטוחים השונים שלכם בצורה הרבה יותר טובה ונכונה ותוכלו להיות בטוחים כי הכספים שלכם נמצאים במקום הנכון.

תוכן עניינים

כדאי לקרוא גם

ליצור אתכם קשר בנושא טיפים לבחירה של נותני השירותים הפיננסיים שלכם?

כתבות מומלצות

שלבים לרכישת ביטוח חיים

בחברה ובעולם בו אנו חיים כיום יש הרבה חוסר וודאות. הכלכלה איננה יציבה, שוק העבודה הפכפך ואנשים יכולים למצוא עצמם מובטלים בין רגע. חוסר יציבות

למה לרכוש ביטוח חיים

ביטוח חיים הוא בעצם חוזה לכל דבר ועניין הנערך בין חברת הביטוח לבין אותו אדם שרכש את הביטוח, אשר בשפה המקצועית נקרא המבוטח. אנשים רבים

ליצור אתכם קשר בנושא טיפים לבחירה של נותני השירותים הפיננסיים שלכם?

Skip to content