השוואת קופות השתלמות

מה זה קרן השתלמות?

קרן השתלמות היא חשבון חיסכון. היא יכולה לשמש לחינוך העתיד של ילדכם, לתשלום עבור מכללה, אוניברסיטה, בית ספר מקצועי או הוצאות לימודיות אחרות.

הכסף שאתה מכניס לקרן יכול להרוויח ריבית ולגדול עם הזמן. יהיה לך יותר כסף לשלם עבור עלויות החינוך כאשר הילד שלך מוכן להן.

הכסף בקרן זו יכול להגיע מכל מקור ואין צורך להגביל אותו להכנסה או חסכונות של הסטודנט. הכספים משמשים לאחר מכן עבור שכר לימוד והוצאות אחרות הקשורות להשכלה גבוהה.

קרן החינוך היא חשבון חיסכון שהורים יכולים לפתוח עבור ילדיהם או עבורם . הקרן מושקעת והכסף משמש לכיסוי עלויות שכר הלימוד, ספרים והוצאות נלוות אחרות.

ניתן להשקיע במניות ובאג”ח או לבחור מתוך מגוון קרנות נאמנות. ישנם גם סוגים שונים של קרנות השתלמות כמו תוכניות 529 המוטבות במס.

כמובן שיש דמי ניהול לקרן השתלמות אך זה לא אמור למנוע מכם לרצות ולחסוך בקרן זו. ניתן ורצוי להשוות דמי ניהול של קרן השתלמות .

לא מעט קופות השתלמות יש היום בשוק, ולא רבים הם האנשים אשר מכירים היטב את קופת ההשתלמות שלהם או את ההצעות הקיימות היום. אין ספק כי קרן השתלמות היא מוצר פיננסי משתלם ונכון לכל אחד, אבל אם אתם רוצים להיות בטוחים כי קרן

ההשתלמות בה אתם חברים היא המשתלמת ביותר עבורכם ואם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם מכניסים את הכסף שלכם אל המקום הנכון ביותר עבורכם, ביצוע ההשוואה הזו הוא חשוב מאוד.

לא כולם מבינים מספיק במידע הפיננסי הכולל סביב קופות ההשתלמות. מדובר בהרבה מאוד מונחים פיננסיים מורכבים שלא כל אחד יודע כיצד להבין אותם לעומק ומה באמת הם אומרים ולכן אם אתם רוצים לבצע השוואת קופות גמל משרד האוצר ולהיות

בטוחים כי אתם מבצעים אותה בצורה טובה, אתם חייבים לעבוד עם מומחים ואנשי מקצוע בתחום שיבצעו זאת עבורכם.

השוואה מקיפה ויסודית

כאשר מבצעים השוואת קופות השתלמות חשוב מאוד לא לבצע את זה באופן חובבני, גם אם זה דרך הר הכסף האוצר. לדוגמא, אם תבצעו רק השוואה בין הקופות שנתנו את התשואה הטובה ביותר בשנה האחרונה, ייתכן כי תראו כי קופת גמל אחת מובילה, אך אם

תבצעו בדיקה של שלוש שנים תגלו כי יש קופה שבאופן קבוע עומדת ברשימת המובילות. מכיוון שקרן השתלמות הוא חיסכון לטווח בינוני – ארוך, חשוב מאוד לבצע השוואה מקיפה ויסודית על מנת לקבל את כל המאפיינים הנכונים ולקבל את ההחלטות הנכונות.

למה זה כל כך חשוב?

לא מעט אנשים מפקידים את הכספים שלהם אל קופת ההשתלמות עליה המליצו במקום העבודה שלהם ושוכחים בכלל מקיומה, רבים כלל לא מקפידים לבדוק אותה, את התשואות לאורך השנה, את דמי הניהול ועוד. אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים

נכון וכי הכספים שלכם מנוהלים במקום נכון, אתם חייבים לבדוק לעומק את קופת הגמל לפני שאתם מבצעים את הבחירה.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לפנות אלינו ואנו נשמח לעמוד לשירותכם ולתת לכם את כל המידע, התובנות הנכונות וההצעות המשתלמות ביותר עבורכם.

מתעניינים גם בהשוואת בקרנות פנסיה? לחצו כאן

תוכן עניינים

כדאי לקרוא גם

ליצור אתכם קשר בנושא השוואת קופות השתלמות?

כתבות מומלצות

טיפים חשובים בנושא פנסיה

נושא הפנסיה הוא מאוד חשוב לכל אחד. כל אדם חייב לחסוך לימים שבהם הוא כבר לא עובד ומשתכר למחייתו. הדבר קורה בגילאים מבוגרים. פנסיה נועדה

שלבים לרכישת ביטוח חיים

בחברה ובעולם בו אנו חיים כיום יש הרבה חוסר וודאות. הכלכלה איננה יציבה, שוק העבודה הפכפך ואנשים יכולים למצוא עצמם מובטלים בין רגע. חוסר יציבות

ליצור אתכם קשר בנושא השוואת קופות השתלמות?

Skip to content