ביטוח רפואי פרטי

ביטוח רפואי פרטי:

במדינת ישראל קיים ‘חוק בריאות ממלכתי’ אשר מבטיח ביטוח בריאות בסיסי לכל אזרח במדינה. בנוסף, כל אזרח יכול לבחור להשתייך לקופת חולים כזו או אחרת ולקבל בה ביטוחי בריאות משלימים אשר אינם ניתנים דרך סל הבריאות הממשלתי. ביטוח רפואי פרטי מהווה השלמה לשני אלה בכדי לדאוג למבוטחים במצבים בהם הביטוח הממשלתי וביטוחי קופות החולים אינם מספיקים.

 

למה צריך ביטוח רפואי פרטי?

ביטוח רפואי פרטי, או ביטוח בריאות פרטי הינו כיסוי רחב שמוצע על ידי חברות הביטוח השונות. הוא מציע כיסוי, מענה והגנה רחבה למצבים של צורך בניתוחים, רופאים מומחים, טיפולים דחופים, תרופות שאינן כלולות בסל הבריאות ועוד.

אמנם כל אזרחי המדינה מבוטחים באופן אוטומטי בביטוח בריאות ממלכתי וכן רוב אזרחי המדינה אם לא כולם שייכים לקופת חולים כלשהי. הביטוח הממלכתי הינו כללי ותנאי הביטוח של קופות החולים משתנה מפעם לפעם ויכול להיגמר או להשתנות בצורה כזו שדווקא כאשר המבוטח יהיה זקוק לשירותים מסוימים הם כבר לא יהיו כלולים בפוליסת הביטוח שלו. בדיוק בגלל מקרים כאלה יותר מחמישים אחוז מאזרחי המדינה מבוטחים בביטוח רפואי פרטי.

 

מערכת הבריאות בארץ הינה מערכת ציבורית אשר מעניקה טיפול וסיוע לכלל האוכלוסייה מה שמייצר עומס. לכן נוצרים מצבים של המתנה ארוכה מאוד לטיפולים דחופים, ניתוחים שנדחים, השתלות שלא מתבצעות בזמן ואף אי קבלת תרופות מצילות חיים כי לא נכנסו לסל הבריאות באותה השנה. ביטוח רפואי פרטי מכסה את המבוטח בכל אלה, מעניק לו סבסוד לתרופות שהוא זקוק להן, מקצר המתנה של תורים, מאפשר לקבוע ניתוחים במקומות שונים בארץ ובחוץ לארץ כולל בחירת הרופא המטפל והמנתח וכן לקבל טיפולים שאינם כלולים בביטוח הבריאות של קופת החולים, ובזמן קצר יותר. לכן חשוב לבטח את עצמכם בביטוח רפואי פרטי בנוסף לביטוח הבריאות הממלכתי ובנוסף לביטוח המשלים של קופת החולים אליה אתם שייכים.

כל אדם יכול להצטרף לביטוח רפואי פרטי בחברת הביטוח בה הוא מבוטח בביטוחים אחרים או להשוות מחירים ותנאים ולבטח את עצמו לפי בחירתו בחברת ביטוח אחרת. העלויות והתנאים של כל ביטוח רפואי פרטי תלויים בגיל המבוטח, במצבו הבריאותי בעת רכישת פוליסת הביטוח ובכיסויים אותם הוא בוחר במסגרת הפוליסה. חשוב מאוד להתייעץ עם חברת הביטוח לפני בחירת ביטוח רפואי פרטי ולא למהר לחתום על פוליסה בגלל המלצה או מחיר, אלא לוודא שהיא אכן מתאימה לכם מבחינת כל התנאים, מכסה את הצרכים הרפואיים שלכם ותגן עליכם ותספק לכם את המענה הנדרש בעת הצורך. ביטוח רפואי פרטי הוא מצריך שאינו חובה אך הוא בהחלט חשוב ונצרך ולכן מומלץ לא להקל ראש ולבטח את עצמכם בביטוח רפואי פרטי.
 

 

 

 

ביטוח רפואי פרטי

תוכן עניינים

כדאי לקרוא גם

ליצור אתכם קשר בנושא ביטוח רפואי פרטי?

כתבות מומלצות

כספי פנסיה אבודים

למה משמשים כספי פנסיה? כספי פנסיה הם סוג של חשבון חיסכון . זה משמש בדרך כלל כאשר אדם עובד עבור אותה חברה במשך שנים רבות

דמי ניהול קרן השתלמות השוואה

לבצע עבור דמי ניהול קרן השתלמות השוואה זהו דבר חשוב מאוד, ולכל אדם כדאי לבצע זאת לפחות פעם בשנה. לא מעט אנשים מפקידים כספים אל

הר הכסף איתור כספים

מערכת הר הכסף איתור כספים הינה מערכת פיננסית שנוצרה על ידי משרד האוצר על מנת לאפשר לכל אדם לאתר את הכספים שלו. בעצם מדובר במנוע

ליצור אתכם קשר בנושא ביטוח רפואי פרטי?

Skip to content