ביטוח בריאות קבוצתי, איך עושים ולמי הוא מתאים?

ביטוח בריאות קבוצתי

התחלתם לעבוד במקום עבודה חדש וכחלק מההטבות מציעים לכם לרכוש ביטוח בריאות בקבוצה של אנשים- כמה עובדים ביחד שעובדים באותו ארגון ורוכשים את הביטוח בצורה קבוצתית. מה זה בעצם אומר? האם זה כדאי? ואם לא אז למה לא?

מתי מקובל לרכוש ביטוח בריאות קבוצתי?

ביטוח קבוצתי כשמו כן הוא, ביטוח הנרכש לא על ידי מבוטח אחד באופן עצמאי אלא על ידי קבוצה של אנשים נפרדים שכל אחד מהם צריך ביטוח בריאות. ביטוח בריאות קבוצתי מאוד מקובל ונפוץ בארגונים וחברות גדולים- מועדוני צרכנות, ארגוני מורים וארגוני סטודנטים וחברות גדולות עם הרבה עובדים. לחברת הביטוח מדובר בפעולה מאוד טובה ומועילה שכן נציג ממחלקת כוח אדם של החברה הוא זה שמתנהל מול חברת הביטוח ודואג ליצור קשר עם כל המבוטחים בקבוצה. נציג החברה הוא זה שכותב ועורך את החוזה ומתאם מול כל העובדים וחברת הביטוח מרוויחה קבוצה של אנשים שמבוטחים דרכה אבל מנהלת קשר ישיר עם נציג אחד.

מה חשוב לדעת לפני רכישת ביטוח בריאות קבוצתי?

לפני שאתם ממהרים להצטרף לביטוח בדקו אם הביטוח כולל רק אתכם או שיש לכם אפשרות לצרף גם את בני המשפחה שלכם לאותו הביטוח. כמו כן בדקו מה יהיו התנאים של המשך הביטוח לאחר שתחליטו מסיבה כלשהי להפסיק להיות מבוטחים בביטוח בריאות הקבוצתי ותרצו לעבור לביטוח בריאות פרטי.

היתרונות של ביטוח בריאות בקבוצה:

  1. המחיר בביטוח בריאות של קבוצה יהיה אטרקטיבי יותר מאשר המחיר בביטוח בריאות פרטי באופן פרטי לבד.
  2. לפוליסת הביטוח בביטוח בריאות קבוצתי לרוב יהיו תנאים טובים יותר מאשר בביטוח בריאות פרטי באופן פרטי לבד.
  3. בתור קבוצה מקבלים שירות לקוחות יותר טוב מאשר בביטוח בריאות פרטי אישי לבד. יש את הנציגה ממחלקת כח אדם בחברה שהיא לטובת העובדים ולכן מסייעת במה שהיא יכולה ולחברת הביטוח יש אינטרס מובהק להשאיר קבוצה גדולה של מבוטחים אצלה ולכן שירות הלקוחות יהיה טוב יותר וזמין יותר.
  4. ברו המקרים של ביטוח בריאות קבוצתי חברת הביטוח מאפשרת למבוטחים לא למלא הצהרת בריאות המעידה על המצב הבריאותי הנוכחי שלהם.

החסרונות של ביטוח בריאות בקבוצה:

  1. ביטוח בריאות קבוצתי מוגבל בזמן ולא ניתן להאריכו, לעומת ביטוח בריאות פרטי עצמאי שניתן להאריך.
  2. בהארכה (אם מתאפשרת) של ביטוח בריאות קבוצתי או במצב בו מעוניינים להפוך את ביטוח הבריאות הקבוצתי לביטוח בריאות פרטי ההוצאות עלולות להיות גבוהות.
  3. כאשר עוזבים את מקום העבודה או כבר לא משתייכים לאותה קבוצה- אי אפשר להמשיך להיות חלק מהביטוח הקבוצתי יותר.


לפני שאתם ממהרים לחתום ולהצטרף לביטוח בריאות קבוצתי בדקו את היתרונות והחסרונות ולאחר מכן קבלו החלטה.

 

ביטוח בריאות קבוצתי

תוכן עניינים

כדאי לקרוא גם

ליצור אתכם קשר בנושא ביטוח בריאות קבוצתי, איך עושים ולמי הוא מתאים??

כתבות מומלצות

כספי פנסיה אבודים

למה משמשים כספי פנסיה? כספי פנסיה הם סוג של חשבון חיסכון . זה משמש בדרך כלל כאשר אדם עובד עבור אותה חברה במשך שנים רבות

דמי ניהול קרן השתלמות השוואה

לבצע עבור דמי ניהול קרן השתלמות השוואה זהו דבר חשוב מאוד, ולכל אדם כדאי לבצע זאת לפחות פעם בשנה. לא מעט אנשים מפקידים כספים אל

הר הכסף איתור כספים

מערכת הר הכסף איתור כספים הינה מערכת פיננסית שנוצרה על ידי משרד האוצר על מנת לאפשר לכל אדם לאתר את הכספים שלו. בעצם מדובר במנוע

ליצור אתכם קשר בנושא ביטוח בריאות קבוצתי, איך עושים ולמי הוא מתאים??

Skip to content