השוואת ביטוח חיים

השוואת ביטוח חיים

כל אחד בשלב כלשהו בחייו מתעניין בפוליסת ביטוח חיים. הצורך לדאוג לעמנו אם וכאשר יקרה לנו משהו רע וגם לדאוג למשפחה שלנו כשאנחנו כבר לא נוכל לעשות זאת או כשכבר לא נהיה פה בכדי לעשות זאת.

וכשמתחילים לברר לגבי ביטוח חיים מתחילים לשאול שאלות כמו כמה עולה ביטוח חיים? אילו אופציות של ביטוח חיים קיימות בשוק הביטוח? איזו סוג פוליסה הכי מתאימה עברוני? ואז פונים לחברות הביטוח השונות ומקבלים הצעות שהן דומות ושונות ולא יודעים מה להחליט. לצורך כך חשוב פשוט לבצע השוואת ביטוח חיים. 

 

טיפים חשובים בהשוואת ביטוחי חיים

ישנם לא מעט מחשבונים חינמיים ברשת ואינדקסים של חברות הביטוח השונות המציעות דרך קלה ופשוטה לבצע השוואת ביטוח חיים. כל הפוליסות מושפעות מאותם גורמים והן המין של המבוטח- אישה או גבר, גיל המבוטח, אם הוא מעשן ומה הסכום שהוא רוצה לקבל בסופו של דבר מהפוליסה. עם זאת התנאים בכל פוליסה מעט שונים ולכן קבלו מספר טיפים חשובים בהשוואת הפוליסות לפני בחירת ביטוח חיים:

  1. מלאו את כל הפרטים במדויק. אין מה להסתיר או לסלף עובדות כי אז המחיר לא יהיה בהתאם וגם התנאים בפוליסה.
  2. כאשר צריך לבחור את גובה סכום הכיסוי של הפוליסה וודאו שהוא עומד בגובה ההכנסה של בן או בת הזוג בכדי שיאפשר המשך הכנסה באותה רמה בעת הצורך.
  3. לפני שאתם מבטחים את עצמכם בדקו היטב אם כבר יש לכם ביטוח חיים במקום אחר בכדי לא ליצור כפל בפוליסות ולא לשלם על פוליסות לא רלוונטיות אלא לרכז את הכל בפוליסה אחת
  4. התייעצו עם חברת הביטוח איזה סוג ביטוח חיים מתאים לכם.
  5. עדכנו בפוליסה את כל שמות המוטבים בביטוח ועדכנו את אותם מוטבים שיש לכם ביטוח חיים ואיפה.

עוד חשוב שתדעו שבשנת 2019 נעשתה רפורמה בתחום ביטוחי החיים ולכן גם אם יש לכם ביטוח חיים קיים בדקו האם ניתן להוזיל אותו. ישנם מקרים בהם ישנה ירידה של עד שלושים אחוזים במחיר וכדאי לבדוק זאת. כמו כן, העלות של הביטוח עצמה תהיה נמוכה יותר ברגע שהסכום שבחרתם לבטח בו עולה על חמש מאות אלף ₪. 

ביטוח חיים הוא ביטוח שמאוד חשוב שיהיה לכל אחד ואחת אם במסגרת העבודה (ואז הוא נקרא ביטוח מנהלים למרות שאין קשר לניהול) ואם באופן פרטי. כדאי שתדאגו לעצמכם וליקירכם ולעתיד שלהם אך לפני שאתם ממהרים לבחור פוליסה התייעצו עם חברת הביטוח שלכם ובצעו השוואת ביטוח חיים במחירים ובתנאים בכדי לדעת היכן הכי טוב עבורכם לבטח את עצמכם.

השוואת ביטוח חיים

תוכן עניינים

כדאי לקרוא גם

ליצור אתכם קשר בנושא השוואת ביטוח חיים?

כתבות מומלצות

איתור קופות גמל

איתור קופות גמל- דברים שחשוב שתדעו

איתור קופות גמל- דברים שחשוב שתדעו: אחרי שמשתחררים מהצבא ומתחילים לעבוד הרבה צעירים עוברים עבודות רבות עד שהם מוצאים מקום קבוע ובכל מקום עבוד מפרישים

השוואת קרנות פנסיה

השוואת קרנות פנסיה

השוואת קרנות פנסיה כל אחד ואחת מאיתנו צריכים קרן פנסיה. בין אם אנחנו עובדים שכירים שהעבודה שלנו מפקידה עבורנו כספים לקרן כזו או אחרת ובין

ליצור אתכם קשר בנושא השוואת ביטוח חיים?

Skip to content