ביטוח חיים מחיר

ביטוח חיים מחיר

חברות הביטוח השונות מציעות לקהל המבוטחים פוליסות ביטוח חיים כאלה ואחרות. רובן דומות זו לזו ומכילות פחות או יותר את אותם הפרמטרים ואת אותם הנתונים. אז איך בוחרים ביטוח חיים? איך יודעים לאיזו חברה ללכת? זה יכול להיות לפי המלצה של חברים שמבטוחים באותה החברה, הטבה מיוחדת שמקום העבודה שלכם מספק, אמינות ושם של אותה חברת ביטוח וכמובן- המחיר.

מבחר פוליסות וטווח מחירים:

אנשים אשר מתעניינים בפוליסת ביטוח חיים או בכל פוליסה לצורך העניין, ברוב הפעמים לפני שהם מתחילים לשאול שאלות ולקבל מידע הם בעיקר רוצים לדעת את המחיר. לכן לא מפתיע שרוב החיפושים במנועי החיפוש ברשת הם “פוליסת ביטוח חיים מחיר” או אפילו בקצרה “ביטוח חיים מחיר” והרי אין מחיר לחיים שלנו אבל יש מחיר לפוליסת ביטוח שמבטחת אותם.

ביטוח חיים הוא ביטוח שמטרתו להגן על ההכנסה של המבוטח ובני משפחתו במקרה של נכות או מוות. ישנם שלושה סוגים עיקריים בשוק וחברות הביטוח השונות מציעות את אותן פוליסות בהתאם לפרטי המבוטח. ההבדלים הם בתנאי הפוליסה , בשירות של אותה חברת ביטוח למבוטח וכמובן במחיר. 

ביטוח חיים מחיר- מה משפיע עליו?

הגורמים שמשפיעים על המחיר של הפוליסה הם מין המבוטח- זכר או נקבה, גיל המבוטח, מצב בריאותי, אם המבוטח מעשן באופן קבוע וגם- איזה סכום הוא מעוניין לקבל בפוליסה כאשר יזדקק לה.

בנוסף למחירים הרגילים של הפוליסות המוצעות על ידי חברות הביטוח השונות קיימים מסלולי הנחה שונים שניתנים למבוטחים בשנים הראשונות של הביטוח. כמו כן חברות הביטוח עצמן רשאיות ואכן עושות זאת- לשנות את המחירים ולעדכן אותם כמובן אם יידוע המבוטח אך חשוב לעדכן בכל שינוי את חברת הביטוח וגם לבדוק כל שנה לגבי המחיר אותו אתם משלמים ומה מספקת הפוליסה בה אתם מבוטחים. התנאים והתעריפים כמובן שונים בין כל חברת ביטוח והמדיניות שלה.

לפני שאתם ישר קופצים לחפש “ביטוח חיים מחיר” חשוב שתבדקו את האופציות הקיימות- דרך מקום העבודה שלכם, מחירים אטרקטיביים לפוליסה קבוצתית של מספר אנשים שרוכשים יחד ועוד. כמו כן עוד חשוב לדעת שניתן לקבל הטבות של מס על אותם תשלומים שמשלמים באופן חודשי לביטוח חיים וגם במידת הצורך ניתן לבטל את הביטוח בכל עת שתרצו ולעבור לבטח את עצמכם בחברת ביטוח אחרת. כאשר אדם מבוטח בביטוח חיים דרך חברת הביטוח כל שינוי במצבו הבריאותי אינו מחויב בעדכון של חברת הביטוח וכל עוד הוא מבוטח לפני ההרעה במצבו בהתאם לתנאי הפוליסה- הוא זכאי להמשיך להיות מבוטח תחת אותם תנאים ולקבל את המענק הכספי המגיע לו בעת הצורך.

ביטוח חיים מחיר

תוכן עניינים

כדאי לקרוא גם

ליצור אתכם קשר בנושא ביטוח חיים מחיר?

כתבות מומלצות

איתור קופות גמל

איתור קופות גמל- דברים שחשוב שתדעו

איתור קופות גמל- דברים שחשוב שתדעו: אחרי שמשתחררים מהצבא ומתחילים לעבוד הרבה צעירים עוברים עבודות רבות עד שהם מוצאים מקום קבוע ובכל מקום עבוד מפרישים

השוואת קרנות פנסיה

השוואת קרנות פנסיה

השוואת קרנות פנסיה: כל אחד ואחת מאיתנו צריכים קרן פנסיה. בין אם אנחנו עובדים שכירים שהעבודה שלנו מפקידה עבורנו כספים לקרן כזו או אחרת ובין

ליצור אתכם קשר בנושא ביטוח חיים מחיר?

Skip to content