מה זה ביטוח חיים?

ההגדרה לביטוח הוא דרך כלכלית וחוקית להגן על הפרט מפני נזקים ופגיעות אפשריות. פוליסות הביטוח נמכרות למבוטחים על ידי סוכני ביטוח או חברות הביטוח השונות.  ביטוח חיים הוא בעצם הגנה שיש לכל אחד מאיתנו מפני סיכונים וסכנות שעלולים לקרות לנו. מכיוון שאנו חשופים לפגיעות התלויות בגורמים חיצוניים ולא תמיד יכולים להגן על עצמנו יש צורך בביטוח חיים שיגן עלינו.

אז מה זה ביטוח חיים?

ביטוח חיים נועד להגן עלינו אם ניפגע, ניפצע נחלה ולא נוכל להמשיך לעבוד או שחלילה נלך לעולמנו בטרם עת ונצטרך לדאוג להמשיך לדאוג לפרנסתם של הקרובים אלינו. לכן חשוב לבחור בביטוח החיים המתאים ביותר ולא לרכוש פוליסת ביטוח שאינה רלוונטית ולשלם כספים מיותרים. ישנם שלושה סוגי פוליסות ביטוח עיקריות שקשורות לביטוח חיים, חלקן משלבות מרכיבים של חיסכון וסיכון ויש צורך להבין לעומק על כל אחת מהפוליסות בכדי להחליט איזו הכי מתאימה לכם. 

רוב חברות הביטוח אם לא כל חברות הביטוח מציעות פחות או יותר את אותם סוגי הפוליסות אם שינויים קטנים בתנאים ובעלויות, כאשר בכל פוליסה של ביטוח חיים באשר היא מתבססים על גיל המבוטח, אם מדובר באישה או בגבר והאם המבוטח מעשן.

ביטוח חיים יש לו מטרה אחת עיקרית והיא המטרה שצריכה לעמוד מנגד עינינו בבחירת פוליסת הביטוח- לשמור על רמת החיים של הקרובים אלינו ביום שלא נוכל לפרנס את עצמנו ואותם. לכן חשוב להחליט על גובה הפיצוי שיינתן בפוליסה במקרה של פגיעה או מוות בטרם עת ולבטח את עצמנו בצורה כזו שתגן על המשפחה שלנו ותאפשר לה להמשיך להתקיים ברמת החיים אליה התרגלה גם בלעדינו. יש להתאים את גובה הכיסוי לרמת ההכנסה של אחד מבני הזוג- הגבוהה ביותר בכדי להגן עלינו ועליו במקרה שיהיה בכך צורך.

מה זה ביטוח חיים- אל תתבלבלו בין כל השפע והמבחר:

נכון, כל סוכני הביטוח וחברות הביטוח רוצות שתבטחו את עצמכם אצלן ולכן הם מוכרים לכם את הפוליסות בצורה הטובה ביותר שהם יכולים. עם זאת קחו בחשבון שנכון שמדובר בפוליסה יחסית זהה אצל כל סוכני הביטוח ואצל כל חברות הביטוח- יש שינויים והבדלים קטנים שיכולים להיות משמעותיים בין הפוליסות וכמובן גם הבדלי מחירים ושירות לקוחות של כל סוכן וכל חברה שצריכים להיות גורם משפיע באופן משמעותי על בחירת ביטוח החיים. כשלב ראשון תוודאו שאין לכם ביטוח חיים קיים ששכחתם ממנו או לא ידעתם עליו. אם כן בדקו את התנאים שלו שהם מתאימים למה שאתם צריכים. במידה ואין לכם בצעו השוואת מחירים ותנאים בין ביטוחי החיים השונים בתוך חברת הביטוח ובין חברות הביטוח ורק לאחר מכן בחרו את הפוליסה הטובה והמתאימה ביותר.

מה זה ביטוח חיים

תוכן עניינים

כדאי לקרוא גם

ליצור אתכם קשר בנושא מה זה ביטוח חיים??

כתבות מומלצות

איתור קופות גמל

איתור קופות גמל- דברים שחשוב שתדעו

איתור קופות גמל- דברים שחשוב שתדעו: אחרי שמשתחררים מהצבא ומתחילים לעבוד הרבה צעירים עוברים עבודות רבות עד שהם מוצאים מקום קבוע ובכל מקום עבוד מפרישים

השוואת קרנות פנסיה

השוואת קרנות פנסיה

השוואת קרנות פנסיה: כל אחד ואחת מאיתנו צריכים קרן פנסיה. בין אם אנחנו עובדים שכירים שהעבודה שלנו מפקידה עבורנו כספים לקרן כזו או אחרת ובין

ליצור אתכם קשר בנושא מה זה ביטוח חיים??

Skip to content